Klasyczna odzież reklamowa i jej wykorzystanie

Odzież reklamowa

Odzież reklamowa

Zapewne w każdym domu znajduje się niejeden przedmiot stanowiący gadżet reklamowy. Są to najczęściej długopisy, parasole, smycze, breloczki do kluczy, porcelanowe kubki i bawełniane koszulki. Od ich atrakcyjności uzależniony jest w szczególności efekt prowadzonych działań marketingowych, a w tym samym tworzenie pozytywnego wizerunku firmy. W przypadku, gdy otrzymany gadżet reklamowy jest dla potencjalnego klienta bardziej atrakcyjny i użyteczny, tym efekt prowadzonej kampanii reklamowej jest zdecydowanie bardziej spektakularny. Tu pojawia się więc problem każdego przedsiębiorcy związany z zastosowaniem odpowiednich gadżetów, które nie będą tylko kolejnym zbędnym przedmiotem, lecz wzbudzą zainteresowanie klienta firmą, która go ofiarowała.

Na co czekają klienci?

Współcześni przedsiębiorcy prowadzą dość rozległe działania marketingowych, w których znajdują zastosowanie nie tylko znane wszystkim spoty reklamowe emitowane w środkach masowego przekazu, ale również liczne gadżety reklamowe (np. odzież reklamowa, długopisy). Oczywiście z punktu widzenia potencjalnego klienta, dużo większym zainteresowaniem cieszą się atrakcyjne gadżety reklamowe. W ostatnich latach przedmiotowe zjawisko jest wykorzystywane przede wszystkim przez konkurujące ze sobą firmy oferujące usługi telekomunikacyjne – GSM, Internet, telewizja. Tu klienci najczęściej czekają na gadżety elektroniczne takie jak tablety, wideorejestratory, aparaty fotograficzne, pamięć USB, przenośne dyski danych a nawet drukarki. Zwykle jednak przedmiotowe gadżety trafiają do klientów podpisujących długoterminowe umowy oświadczenie usług.

Gdy w grę wchodzi tylko reklama firmy, bardziej popularna jest odzież reklamowa, breloki, parasole, długopisy a także promocyjne opakowania próbek oferowanych produktów. Klienci, którzy otrzymują tego rodzaju prezenty, zwykle obdarzają firmę większym zaufaniem i częściej korzystają z jej oferty.

Reklama nietypowa

Mniej typową formą promocji firmy jest budowanie jej wizerunku poprzez zatrudnionych pracowników. Oczywiście największe zaufanie budzi firma tworząca zespół kompetentnych i wyjątkowo uprzejmych pracowników. Dodatkowym ich atutem będzie jednakowa firmowa odzież reklamowa, która wzmacnia efekt działań promocyjnych, w tym w szczególności popularyzuje nazwę firmy i jej znak graficzny – logo.